Úvod Úlovky 2021 Velikonoční výprava

13. 04. 2021

Velikonoční výprava

Těsně před Velikonocemi jsme se rozhodli vyrazit na první letošní výpravu na svazovou vodu. Předpověď počasí byla velmi příjemná, některé dny atakovaly i 20°C. Voda byla ale ještě velmi studená, takže jsme nějakou příliš velkou aktivitu ryb nečekali. Po příjezdu k vodě jsme si vybrali místo, vše vybalili a šli na vodu najít nějaká místa. Povedlo se najít několik pěkných lavic, kterým jsme moc věřili. Nezbývalo tedy nic jiného, než nastražit pruty. Na jeden prut s návazcem ronnie rig jsem zvolil panáčka s koulemi – Boosted boilies Chobotnice pikant s pop-up švestka – ananas. Na druhý prut jsem takhle brzo z jara zvolil návazec S-D rig jen na plovečku. Vybral jsem pop-up banán – oliheň. Už od prvního dne to začalo jezdit, ale dost malých kaprů a amurů. Jezdilo to hlavně kamarádovi Fandovi, který měl nastražený panáček banán-oliheň. První den jsme toho pochytali celkem dost. Druhý den dopoledne pokračovalo to samé, tahali jsme stále menší ryby. Odpoledne ale přišla změna, na naše místa začali přijíždět větší ryby. Já jsem na Boosted boilies Chobotnice pikant s pop-up švestka – ananas vytáhl amura, který měl zhruba 80cm. Povedlo se i několik hezčích kaprů okolo 7-8kg. Fandovi se dokonce povedl kapr s váhou 12kg na panáčka s boilies banán-oliheň. Po druhém dni jsme tedy byli velice spokojení. Změna počasí následující den byla citelná, bylo opravdu celkem chladno. Doufali jsme, že to něco udělá i s rybami. Přes celý den se ale hlásila stále menší sorta kaprů a amurů. Večer jsme seděli u ohně, klepali jsme kosu. V tom mi v bivaku začal bzučet příposlech. Vyběhl jsem tedy k prutům. Byla to pomaličká jízdička na prut s pop-up banán – oliheň. Po zvednutí prutu jsem okamžitě cítil, že to je rozhodně větší ryba. Celkem mi trvalo, než jsem rybu dostal ke břehu. Když se poprvé vynořila, bylo jasné, že to je hezčí lysec. Kapr udělal u břehu několik výpadů, zdolával jsem ho celkově asi 10-15 minut. Po podebrání jsem byl neskutečně šťastný. Byl to starý známý lysec, kterého jsem zde chytil před dvěmi lety na váze 22,5kg. Loni ho tu chytl i Fanda na váze 23kg. Byl jsem rád, že se zase přišel ukázat. Rychle jsme ho tedy zvážili, letos se váha zastavila na 21,8kg, vyfotili se a poslali zpátky do vody. Myslím si, že to je celkem povedený start sezony. Po tomto kaprovi už nic nepřišlo, nám to ale vůbec nevadilo. Co nejdříve zase plánujeme vyrazit někam na vodu a doufáme, že se bude dařit i nadále. Díky, ať to jezdí, Filip Stoklas.

Produkty zmíněné v tomto článku

Boosted boilies Chobotnice pikant

Velmi atraktivní, posílené boilies vhodné pro krátké vycházky i závodní chytání.

Boosted boilies Chobotnice pikant Skladem 99 Kč Detail

Pop-up Švestka - Ananas

Naše vlastní pop up boilies se vyznačuje abnormálně vysokým vztlakem.

Pop-up Švestka - Ananas Skladem 99 Kč Detail

Pop-up Banán - Oliheň

Pop-up Banán - Oliheň Skladem 99 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.