Úvod Úlovky CT Inferno Brno Svazová voda

20. 05. 2020

Svazová voda

Zdar Inferňáci,

Se svým parťákem Kubou jezdíme v průběhu roku na závody a tak jsme se jednoho dne rozhodli, že pojedeme také na svazovou vodu pokusit se chytnou nějakou tu větší rybu. Když jsem vybrali revír a místo lovu, dopodrobna jsme si probrali strategii a vybrali si pochutiny z jídelníčku Carp Inferna na které budeme chytat. Vsadili jsme na naši topku BETU z řady HOT LINE, která nás ještě nikdy nezklamala a vyzkoušet jsme chtěli také novinky z řady 2E. Při příjezdu k vodě vypadalo všechno ideálně. Krásné počasí mělo být celý prodloužený víkend. Voda měla 15 °C. Bohužel den před příjezdem byl úplněk a tlak kolem 982 hPa. Samozřejmostí bylo chytat podle RŘ a tak jsme lov končili vždy o půlnoci… Zakrmili jsme a zavezli jsme všechny pruty a čekali na první záběr. Krmili jsme partiklem a ke každé montáži jsme přidávali hrst nakrájeného boilie BANÁN/OLIHEŇ z řady NUTRA LINE. Asi po 2 hodinách mám první záběr na prut, který byl v mělčině v 0,9m. Po zaseknutí ryba okamžitě vjíždí do vázky, sedáme do člunu a vyrážíme na vodu. Bohužel se ryba vyvadila, ale alespoň byl první kontakt s rybou. Jakmile se setmělo, na Kubově pravém prutu se rozhrčel Flajzar a na břeh se podařilo dostat cca 7kg kapříka. Řekli jsme si, že fotky uděláme s rybou 10+ . Aktivita ryb během dalších dní nebyla téměř žádná. Jen občas ráno a večer se podařilo zdolat pár kaprů cca 50cm, kterým zachutnala také novinka 2E BANÁN/KRAB. Zkoušeli jsem různé způsoby montáží i lovu, ale větší ryby se nedařilo chytnout. Na sociálních sítích se o neaktivitě ryb psalo opravdu hodně a tak jsme si říkali, že to asi nebude jen v nás. Poslední odpoledne jsme se rozhodli pořádně zakrmit partiklem a přilákat na naše lovné místo nějakého většího amura. Asi po 2 hodinách po zákrmu se Kubovi ozval Flajzar a bylo jasné, že to není zase nějaký malý kapřík. Po zdolání se do vaničky podíval nádherný amur 99cm s čistou váhou 14kg. Na večer jsem předělal montáže i já, na háčky dal nadipovanou 20mm BETU obalenou v pastě a čekal na záběr. A ten konečně přišel. Hned od začátku jsem věděl, že s touto rybou se fotit už budu. Měl 10,1kg , takže 10+

Produkty zmíněné v tomto článku

Boilies Banán - Oliheň

Vysoce účinné a cenově dostupné boilies. Nutra line je naší nejprodávanější řadou. Obsahuje absolutně vše co kapři milují a pot...

Boilies Banán - Oliheň Skladem od 79 Kč Detail Nejprodávanější

Boilies Beta

Vlajková loď našich produktů. Výběr těch nejlepších surovin, které mohou být v boilies použity. Sám název napovídá, že se jedná...

Boilies Beta Skladem od 139 Kč Detail Nejprodávanější

Boilies Banán - Krab

Potápivé,extra esencované boilies pro kaprařinu i feeder.

Boilies Banán - Krab Skladem 99 Kč Detail

Pasta Beta

Obalovací pasty slouží k zatraktivnění násrahy. Po vhození do vody okamžitě uvolňuje pachovou stopu.

Pasta Beta Skladem 149 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.