Víkend na řece

V pátek jsem vyrazil s kolegou na víkendový lov, i přes vysoké denní teploty. S rybí aktivitou jsme až tak nepočítali, jelikož denní teploty byly okolo 30°C a voda měla teplotu okolo 25-26°C. Takže naše šance na kontakt s rybou byla buď v noci anebo brzy ráno. Zakrmuji cca kilem a půl krmných koulí větší pás na hraně koryta a druhé lovné místo zakrmuji koulemi, na které budu lovit – Játra Pepř. Těmi zakrmuji cca metr od břehu, do prostoru metr na metr. Přes odpoledne ryba nechtěla kousat ani ze dna, ani ve sloupci. Můj tip na aktivitu je správný. První záběr přichází krátce po páté hodině raní, z lovného místa v blízkosti břehu, na dipované koule Játra Pepř, nadlehčené plovoucí maxi kukuřicí.

Než vyběhnu z ležení, ryba už je dobrých 40m od lovného místa a stále odplouvá i s montáží po proudu dál. Zdolávání mi komplikují zarostlé břehy trávou a větve převislé nad vodou, v kterých se montáže snaží zbavit.

Po chvilce vítězím. Kapr končí v podběráku a následně na podložce před objektivem. Je to šupík, kormidelník s váhou 9kg+. Po rychlém focení kapr odplouvá zpět do své domoviny.

Celý den je zas aktivita na bodu mrazu, a my se pečeme na slunci.

V noci ryby začínají zase kousat, ale mě se bohužel nedaří dostat ani jednu rybu dostat na břeh. Dvě ryby vyřezávám díky velkým balíkům řas na vlasci, další dvě jízdy nestíhám dobíhat, jelikož jsem trošku dál od prutů.

Poslední ryba přichází až v neděli odpoledne při balení věcí, kupodivu ve velkých vedrech. Malý vypasený pionýr – šupík okolo 50cm, který po večerním neúspěchu dokázal pozvednout náladu.

Všechny záběry byly na koule Játra Pepř z dílny Carp Inferno Baits, a na GLM Squid z mojí dílny.

Za Universal Fishing Team & Carp Inferno Baits --- Tomáš Pixa (Píza)

59b035f243bf3.jpg 59b035f223b52.jpg 59b035f2469fc.jpg 59b035f24a2e4.jpg 59b035f267c2a.jpg 59b035f2af579.jpg 59b035f2c3dea.jpg 59b035f3036ec.jpg